My brainy
02 Μαϊος 2023

Γλώσσα Β' Γυμνασίου | Οδηγός Επανάληψης Εξετάσεων Ιουνίου

brainy

Εκπαιδευτική Ομάδα

1η Ενότητα

Δ. Τρόποι ανάπτυξης παραγράφου

Ασκήσεις εμπέδωσης

Άσκηση 1

https://app.brainy.gr/lessons/v-gimnasiou/neoelliniki-glossa/1i-enotita-apo-ton-topo-mou-s-oli-tin-ellada/video-d-tropi-anaptixis-paragrafou-askisi-empedosis

2η ενότητα

Α. Εισαγωγικά κείμενα

Β. Εγκλίσεις ρήματος στις ανεξάρτητες προτάσεις

Β. Εγκλίσεις στις ανεξάρτητες προτάσεις | Ασκήσεις βιβλίου

https://app.brainy.gr/lessons/v-gimnasiou/neoelliniki-glossa/2i-enotita-zoume-me-tin-ikogenia/video-v-egklisis-stis-anexartites-protasis-askisis-vivliou

Β. Οι χρόνοι του ρήματος

Β. Οι χρόνοι του ρήματος | Ασκήσεις βιβλίου

https://app.brainy.gr/lessons/v-gimnasiou/neoelliniki-glossa/2i-enotita-zoume-me-tin-ikogenia/video-v-i-chroni-tou-rimatos-askisis-vivliou

Γ. Τα είδη των συνθέτων

Δ. Πλαγιότιτλοι

Δ. Περίληψη κειμένου

3η ενότητα

Β1. Ενεργητική και παθητική φωνή

Β2. Συζυγίες του ρήματος

Ασκήσεις εμπέδωσης

Άσκηση 1

https://app.brainy.gr/lessons/v-gimnasiou/neoelliniki-glossa/3i-enotita-fili-gia-panta/video-askisis-empedosis-8

4η ενότητα

Β. Οι διαθέσεις του ρήματος

Β1. Παθητική σύνταξη – Ποιητικό αίτιο

Β2. Μεταβατικά και Αμετάβατα ρήματα

Ασκήσεις εμπέδωσης

Ασκήσεις 1,2,3,4

https://app.brainy.gr/lessons/v-gimnasiou/neoelliniki-glossa/4i-enotita-to-scholio-ston-chrono/video-antiprosopeutikes-askisis

5η ενότητα

Β1. Οι βαθμοί των επιθέτων και των επιρρημάτων

Β2. Σύγκριση

Αντιπροσωπευτικές ασκήσεις

Ασκήσεις 1,2

https://app.brainy.gr/lessons/v-gimnasiou/neoelliniki-glossa/5i-enotita-sizitontas-gia-tin-ergasia-kai-to-epaggelma/video-antiprosopeutikes-askisis-1

Δ. Οργάνωση και συνοχή της περιγραφής και της αφήγησης

6η ενότητα

Β2. Οι προσωπικές αντωνυμίες

Β3. Οι άλλες αντωνυμίες 

https://app.brainy.gr/lessons/v-gimnasiou/neoelliniki-glossa/6i-enotita-parakoloutho-enimeronomai-kai-psichagogoumai-apo-diafores-piges/video-v-antonimies-askisis-vivliou

7η ενότητα

Β. Τα είδη των επιρρηματικών προσδιορισμών

https://app.brainy.gr/lessons/v-gimnasiou/neoelliniki-glossa/7i-enotita-vionontas-provlimata-tis-kathimerinis-zois/video-v-askisis-vivliou-5

8η ενότητα

Α. Εισαγωγικά κείμενα

Β1. Οι μετοχές στην ενεργητική και παθητική φωνή

Β1. Οι μετοχές στην ενεργητική και παθητική φωνή | Ασκήσεις βιβλίου

https://app.brainy.gr/lessons/v-gimnasiou/neoelliniki-glossa/8i-enotita-sizitontas-gia-sigchrona-kinonika-themata/video-v1-i-metoches-stin-energitiki-kai-pathitiki-foni-askisis-vivliou

Β2. Επιθετική και επιρρηματική μετοχή

Β2. Επιθετική και επιρρηματική μετοχή | Ασκήσεις βιβλίου

https://app.brainy.gr/lessons/v-gimnasiou/neoelliniki-glossa/8i-enotita-sizitontas-gia-sigchrona-kinonika-themata/video-v2-askisis-vivliou-11

Γ1. Παρασύνθετα

Γ1. Παρασύνθετα | Ασκήσεις βιβλίου

https://app.brainy.gr/lessons/v-gimnasiou/neoelliniki-glossa/8i-enotita-sizitontas-gia-sigchrona-kinonika-themata/video-g1-askisis-vivliou-6

Γ2. Πολυλεκτικά σύνθετα

Γ2. Πολυλεκτικά σύνθετα | Ασκήσεις βιβλίου

https://app.brainy.gr/lessons/v-gimnasiou/neoelliniki-glossa/8i-enotita-sizitontas-gia-sigchrona-kinonika-themata/video-g2-askisis-vivliou-2

Δ. Αξιολόγηση και διατύπωση επιχειρημάτων

Δ. Αξιολόγηση και διατύπωση επιχειρημάτων | Ασκήσεις βιβλίου

https://app.brainy.gr/lessons/v-gimnasiou/neoelliniki-glossa/8i-enotita-sizitontas-gia-sigchrona-kinonika-themata/video-d-askisis-vivliou-11

ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΛΟΓΟΥ

Στην παραγωγή λόγου θεωρώ ότι το θέμα θα είναι επιχειρηματολογία.

 Π.χ. «Σε μια επιστολή προς το Διευθυντή του σχολείου σας, ως μέλος του 15μελούς, να απαριθμήσετε μερικά από τα βασικά προβλήματα του σχολείου σας και να προτείνετε τρόπους αντιμετώπισής τους.»

 Το δικό σας κείμενο να είναι 180 -200 λέξεις.

https://app.brainy.gr/lessons/v-gimnasiou/ekthesi/4-enotita-4i-to-scholio-sto-chrono/e-drastiriotites-paragogis-logou/video-e-2-drastiriotites-paragogis-logou-11

Ακολουθήστε βήμα βήμα τον οδηγό μελέτης που σας προτείνει η εκπαιδευτική ομάδα του brainy.gr για ολοκληρωμένη επανάληψη και επιτυχία στις εξετάσεις του Ιουνίου