Οι πλαγιότιτλοι
https://app.brainy.gr/lessons/g-gimnasiou/neoelliniki-glossa/i-plagiotitli/video-d-plagiotitli
Η περίληψη
https://app.brainy.gr/lessons/g-gimnasiou/neoelliniki-glossa/i-perilipsi/video-i-perilipsi
ΕΝΟΤΗΤΑ 1
Β.1 Σύνδεση των προτάσεων: Ασύνδετο | Παρατακτική | Υποτακτική σύνδεση
https://app.brainy.gr/lessons/g-gimnasiou/neoelliniki-glossa/1i-enotita-i-ellada-ston-kosmo/video-v1-parataktiki-kai-ipotaktiki-sindesi-protaseon
Ασκήσεις βιβλίου 1 και 2: Ακούω και μιλώ, σελ.19
https://app.brainy.gr/lessons/g-gimnasiou/neoelliniki-glossa/1i-enotita-i-ellada-ston-kosmo/video-v-3-oi-sindesis-ton-protaseon-ston-proforiko-logo-askisis-vivliou
Άσκηση βιβλίου 3: Ακούω και μιλώ, σελ. 20
https://app.brainy.gr/lessons/g-gimnasiou/neoelliniki-glossa/1i-enotita-i-ellada-ston-kosmo/video-v3-i-sindesis-ton-protaseon-ston-proforiko-logo-askisis-vivliou
Παραγωγή Λόγου | Έκθεση
Θεωρητικά στοιχεία – Λεξιλόγιο
https://app.brainy.gr/lessons/g-gimnasiou/ekthesi/1-enotita-1i-h-ellada-ston-kosmo/e-1-theoritika-stichia-lexilogio/video-theoritika
Δραστηριότητες παραγωγής λόγου
https://app.brainy.gr/lessons/g-gimnasiou/ekthesi/1-enotita-1i-h-ellada-ston-kosmo/e-drastiriotites-paragogis-logou/video-e-2-drastiriotites-paragogis-logou-5
Προτεινόμενο θέμα έκθεσης
«Ποια πιστεύετε πως είναι η προσφορά του ελληνικού πολιτισμού στον ευρωπαϊκό;
Να αναπτύξετε τις απόψεις σας σε ένα κείμενο με επιχειρήματα.»
ΕΝΟΤΗΤΑ 2
Β.1 Ονοματικές και επιρρηματικές δευτερεύουσες προτάσεις
https://app.brainy.gr/lessons/g-gimnasiou/neoelliniki-glossa/2i-enotita-glossa-glosses-kai-politismi-ston-kosmo/video-v1-onomatikes-kai-epirrimatikes-protasis-2
Ασκήσεις βιβλίου: Διαβάζω και γράφω (σελ.33), άσκηση 2
Β.2 Ειδικές ονοματικές προτάσεις
https://app.brainy.gr/lessons/g-gimnasiou/neoelliniki-glossa/2i-enotita-glossa-glosses-kai-politismi-ston-kosmo/video-v2-idikes-onomatikes-protasis-2
Ασκήσεις βιβλίου: Διαβάζω και γράφω, σελ. 35, άσκηση 2
Β.3 Βουλητικές ονοματικές προτάσεις
https://app.brainy.gr/lessons/g-gimnasiou/neoelliniki-glossa/2i-enotita-glossa-glosses-kai-politismi-ston-kosmo/video-v3-voulitikes-onomatikes-protasis
Ασκήσεις βιβλίου: Ακούω και μιλώ, σελ. 35
https://app.brainy.gr/lessons/g-gimnasiou/neoelliniki-glossa/2i-enotita-glossa-glosses-kai-politismi-ston-kosmo/video-v3-voulitikes-onomatikes-protasis-askisis-vivliou
Β.4 Ενδοιαστικές ονοματικές προτάσεις
https://app.brainy.gr/lessons/g-gimnasiou/neoelliniki-glossa/2i-enotita-glossa-glosses-kai-politismi-ston-kosmo/video-v4-endiastikes-onomatikes-protasis
Ασκήσεις βιβλίου: Ακούω και μιλώ, σελ. 36, ασκήσεις 1, 2, 3
https://app.brainy.gr/lessons/g-gimnasiou/neoelliniki-glossa/2i-enotita-glossa-glosses-kai-politismi-ston-kosmo/video-v4-endiastikes-onomatikes-protasis-askisis-vivliou
Παραγωγή Λόγου | Έκθεση
Θεωρητικά στοιχεία – Λεξιλόγιο
https://app.brainy.gr/lessons/g-gimnasiou/ekthesi/2-enotita-2i-glossa-glosses-kai-politismi-tou-kosmou/e-1-theoritika-stichia-lexilogio/video-e-1-theoritika-stichia
Δραστηριότητες παραγωγής λόγου
https://app.brainy.gr/lessons/g-gimnasiou/ekthesi/2-enotita-2i-glossa-glosses-kai-politismi-tou-kosmou/e-drastiriotites-paragogis-logou/video-e-2-drastiriotites-paragogis-logou-6
Προτεινόμενο θέμα έκθεσης
«Σε ένα κείμενο 250 - 300 λέξεων να εκθέσεις τεκμηριωμένα τις απόψεις σου για τα αίτια της γλωσσικής κρίσης στη σύγχρονη εποχή. Το κείμενό σου θα δημοσιευτεί σε εφημερίδα του Δήμου σου.»
ΕΝΟΤΗΤΑ 3
Β.1 Ερωτηματικές προτάσεις | Ευθύς και πλάγιος λόγος
https://app.brainy.gr/lessons/g-gimnasiou/neoelliniki-glossa/3i-enotita-imaste-oli-idii-imaste-oli-diaforetiki/video-v-v1-erotimatikes-protasis
Ασκήσεις εμπέδωσης 1, 2, 3, 4
https://app.brainy.gr/lessons/g-gimnasiou/neoelliniki-glossa/3i-enotita-imaste-oli-idii-imaste-oli-diaforetiki/video-v1-antiprosopeutikes-askisis-1
Β.2 Πλάγιες ερωτηματικές προτάσεις
https://app.brainy.gr/lessons/g-gimnasiou/neoelliniki-glossa/3i-enotita-imaste-oli-idii-imaste-oli-diaforetiki/video-v2-v3-1
Β.3 Από τον ευθύ στον πλάγιο λόγο και αντίστροφα
https://app.brainy.gr/lessons/g-gimnasiou/neoelliniki-glossa/3i-enotita-imaste-oli-idii-imaste-oli-diaforetiki/video-v3-apo-ton-euthi-ston-plagio-logo-kai-antistrofa
Άσκηση βιβλίου
https://app.brainy.gr/lessons/g-gimnasiou/neoelliniki-glossa/3i-enotita-imaste-oli-idii-imaste-oli-diaforetiki/video-v2-v3-askisis-vivliou-1
Ασκήσεις εμπέδωσης 1 - 6
https://app.brainy.gr/lessons/g-gimnasiou/neoelliniki-glossa/3i-enotita-imaste-oli-idii-imaste-oli-diaforetiki/video-v2-v3-antiprosopeutikes-askisis-1
Παραγωγή Λόγου | Έκθεση
Θεωρητικά στοιχεία
https://app.brainy.gr/lessons/g-gimnasiou/ekthesi/3-enotita-3i-imaste-oli-idii-imaste-oli-diaforetiki/e-1-theoritika-stichia-lexilogio/video-e-1-theoritika-stichia-lexilogio-6
Λεξιλόγιο
https://app.brainy.gr/lessons/g-gimnasiou/ekthesi/3-enotita-3i-imaste-oli-idii-imaste-oli-diaforetiki/e-1-theoritika-stichia-lexilogio/video-e-1-theoritika-stichia-lexilogio-26
Δραστηριότητες παραγωγής λόγου
https://app.brainy.gr/lessons/g-gimnasiou/ekthesi/3-enotita-3i-imaste-oli-idii-imaste-oli-diaforetiki/e-drastiriotites-paragogis-logou/video-e-2-drastiriotites-paragogis-logou-9
Προτεινόμενο θέμα έκθεσης
«Με αφορμή τα συχνά φαινόμενα ρατσισμού που έρχονται στη δημοσιότητα, να γράψετε ένα άρθρο, που θα δημοσιευτεί στην εφημερίδα του σχολείου σας, και στο οποίο να αναφέρετε τα αίτια και τους τρόπους αντιμετώπισης του φαινομένου.»