Κεφάλαιο 2ο
2.1 Τριγωνομετρικοί αριθμοί γωνίας ω με 0° ≤ ω ≤ 180°
-Πώς ορίζουμε το ημω με 0° ≤ ω ≤ 180°.
-Πώς ορίζουμε το συνω με 0° ≤ ω ≤ 180°.
-Πώς ορίζουμε την εφω με 0° ≤ ω ≤ 180°.
-Πώς ορίζονται οι αριθμοί x, y και ρ, σε σχέση με το σημείο Μ.
-Πώς διαμορφώνονται τα πρόσημα των τριγωνομετρικών αριθμών, ανάλογα με το τεταρτημόριο όπου βρίσκονται.
Ασκήσεις βιβλίου – Άσκηση 4
https://app.brainy.gr/lessons/g-gimnasiou/geometria/2-trigonometria/2-1-trigonometriki-arithmi-gonias-o-me-0-o-180/video-2-1-trigonometriki-arithmi-gonias-o-me-00-o-1800-2
2.2 Τριγωνομετρικοί αριθμοί παραπληρωματικών γωνιών
-Πώς ορίζουμε το ημίτονο δύο παραπληρωματικών γωνιών.
-Πώς ορίζουμε το συνημίτονο δύο παραπληρωματικών γωνιών.
-Πώς ορίζουμε την εφαπτομένη δύο παραπληρωματικών γωνιών.
Ασκήσεις βιβλίου – Άσκηση 5
https://app.brainy.gr/lessons/g-gimnasiou/geometria/2-trigonometria/2-2-trigonometriki-arithmi-parapliromatikon-gonion/video-2-2-trigonometriki-arithmi-parapliromatikon-gonion-3
2.3 Σχέσεις μεταξύ τριγωνομετρικών αριθμών μιας γωνίας
-Ποιες είναι οι τριγωνομετρικές ταυτότητες.
-Πώς μπορούμε να υπολογίσουμε ένα τριγωνομετρικό αριθμό ίδιας γωνίας, όταν ίδιας δίνεται ίδιας ίδιας τριγωνομετρικός αριθμός ίδιας ίδιας γωνίας.
Ασκήσεις βιβλίου – Άσκηση 10
https://app.brainy.gr/lessons/g-gimnasiou/geometria/2-trigonometria/2-3-schesis-metaxi-trigonometrikon-arithmon-mias-gonias/video-2-3-schesis-metaxi-trigonometrikon-arithmon-mias-gonias-3
2.4 Νόμος των ημιτόνων – Νόμος των συνημιτόνων
-Ποιος είναι ο νόμος των ημιτόνων και πώς εφαρμόζεται.
-Ποιος είναι ο νόμος των συνημιτόνων και πώς εφαρμόζεται.
Ασκήσεις βιβλίου – Άσκηση 3 και 9
https://app.brainy.gr/lessons/g-gimnasiou/geometria/2-trigonometria/2-4-nomos-ton-imitonon-nomos-ton-sinimitonon/video-2-4-nomos-ton-imitonon-nomos-ton-sinimitonon-2
https://app.brainy.gr/lessons/g-gimnasiou/geometria/2-trigonometria/2-4-nomos-ton-imitonon-nomos-ton-sinimitonon/video-2-4-nomos-ton-imitonon-nomos-ton-sinimitonon-3
Αναζητήστε τον αντίστοιχο Οδηγό Μελέτης - Α' Τετραμήνου για περισσότερη επανάληψη και ολοκληρωμένη εμπέδωση της διδαχτέας ύλης.