Η TEAM-MAGMA δημιουργήθηκε και αποτελείται από μια Ομάδα Eκπαιδευτικών και Eιδικών Eπιστημόνων με πολυετή εμπειρία στον χώρο της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, που σχεδιάζει και αναπτύσσει Εκπαιδευτικά Προγράμματα βασισμένα στους άξονες των Νέων Διαθεματικών Προγραμμάτων Σπουδών τόσο για την Πρωτοβάθμια όσο και τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.
Διαθέτοντας μια πολύχρονη εμπειρία στο χώρο και στελεχιακό δυναμικό με εξειδικευμένες γνώσεις, εμπειρία και κατάρτιση, είναι σε θέση να δημιουργεί πρωτότυπες Δράσεις και Προγράμματα που εντυπωσιάζουν μικρούς και μεγάλους.
Ομάδα Εκπαιδευτικών
Μαίρη Μάγκου
Πτυχιούχος του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης, του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, με υποτροφία από το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών. Ιδρυτικό μέλος της TEAM MAGMA και υπεύθυνη ανάπτυξης των εκπαιδευτικών και ψυχαγωγικών προγραμμάτων.
Γιώργος Μάγκος
Πτυχιούχος του Τμήματος Ειδικής Αγωγής του Μ.Δ.Δ.Ε., Π.Τ.Δ.Ε. του Ε.Κ.Π.Α. και του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Αθηνών και της Ζωσιμαίας Παιδαγωγικής Ακαδημίας Ιωαννίνων.
Υπηρέτησε επί σειρά ετών ως εκπαιδευτικός σε δημόσια δημοτικά σχολεία, αρχικά ως εκπαιδευτικός γενικής αγωγής και στη συνέχεια σε ειδικά σχολεία και τμήματα ένταξης ως ειδικός παιδαγωγός. Υπήρξε ιδρυτικό μέλος της Επιστημονικής Ένωσης Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας για τη διάδοση των ΤΠΕ στην εκπαίδευση.
Guri Marjo
Πτυχιούχος Μαθηματικού τμήματος του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών με Μεταπτυχιακό στη Διδακτική των Μαθηματικών. Συντονιστής Μαθηματικών στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση σε σχολείο της Μεγάλης Βρετανίας.
Αικατερίνη Φωτιάδου
Πτυχιούχος του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης. 13ετή εμπειρία στη δημόσια πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Συμμετοχή στον σχεδιασμό επιτραπέζιων παιχνιδιών, ιδιαίτερα με τις Τ.Π.Ε. και το gamification στην εκπαίδευση καθώς και με τη συμβολή τους στη μαθησιακή διαδικασία.
Κώστας Μπατσίδης
Πτυχίο Χημείας, από το Τμήμα Χημείας του Ε.Κ.Π.Α. Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης γύρω από την Διδακτική της Χημείας, από το Τμήμα Χημείας του Ε.Κ.Π.Α. Σχεδιαστής εκπαιδευτικών προγραμμάτων. Ειδίκευση σε προγράμματα επαγωγικής μάθησης που αφορούν τα μαθηματικά και τις φυσικές επιστήμες, συνδυάζοντας το επιστημονικό εργαστήριο με τη διδασκαλία στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
Ιωάννης Κοντογιάννης
Πτυχίο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Μεταπτυχιακή εκπαίδευση στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο στις Επιστήμες της Αγωγής. Εφαρμογή παιδαγωγικών αρχών και τεχνικών Freinet στη διδαχτική διαδικασία.
Άρτεμις Κογκάκη
Πτυχιούχος του τμήματος Βιολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Διδασκαλία μαθημάτων θετικής κατεύθυνσης, σε μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου.
Ιωάννα Μελιοπούλου
Πτυχιούχος Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, με υποτροφία από το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών. Μεταπτυχιακές σπουδές στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας, με ειδίκευση στην Παιδαγωγική και κατεύθυνση τις Θετικές Επιστήμες και Νέες Τεχνολογίες.
Αθηνά Σφακιωτάκη
Πτυχιούχος του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης, του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και του Μαράσλειου Διδασκαλείου, τμήματος Ειδικής Αγωγής. Εκπαιδευτικός σε δημόσια δημοτικά σχολεία από το 1988, ως εκπαιδευτικός γενικής και ειδικής αγωγής.