Στο μυαλό του κάθε μαθητή
Εκπαιδευτικά βίντεο στα οποία έμπειροι εκπαιδευτικοί αναλύουν την ύλη των σχολικών μαθημάτων. Οργανωμένες σε timeline μαθησιακές ενότητες, με τις αντίστοιχες ασκήσεις του σχολικού βιβλίου, επιπλέον ασκήσεις και διαγωνίσματα, και ειδικά διαμορφωμένα τεστ πολλαπλών επιλογών. Το brainy.gr είναι μια εκπαιδευτική πλατφόρμα για μαθητές Ε΄ και ΣΤ΄ Δημοτικού, Α΄, Β΄ και Γ΄ Γυμνασίου, που έχει σχεδιαστεί από εκπαιδευτικούς και επιμελητές με βάση τη διδακτέα ύλη, το ωρολόγιο πρόγραμμα και τη δομή των σχολικών βιβλίων, και εστιάζει στη βαθύτερη κατανόηση της ύλης και στην εξάσκηση των μαθητών ανάλογα με τις ατομικές τους ανάγκες.
Ήταν μια ιδέα της κ. Μαργαρίτας Ρουβά και έκανε «αγιασμό» τον Σεπτέμβριο του 2017. «Θελήσαμε, με όχημα την τεχνολογία του 21ου αιώνα, να προσφέρουμε στα παιδιά μας λύσεις που τους αφήνουν ελεύθερο χρόνο, αυξάνουν εκθετικά τη δυνατότητα αφομοίωσης και τα καθιστούν ανταγωνιστικά σε διεθνές επίπεδο, καταργώντας τα σύνορα στην εκπαίδευση και στην πρόοδο. Στόχος μας είναι να υποστηρίξουμε τους μαθητές όλης της Ελλάδας σε κάθε βήμα της πορείας τους. Δημιουργούμε ένα περιβάλλον εκπαίδευσης πιο φιλικό, απόλυτα εξατομικευμένο για κάθε παιδί, που είναι μοναδικό και έχει τους δικούς του ρυθμούς συγκέντρωσης και αφομοίωσης», τονίζει η ιδρύτρια του brainy.gr.
Η πρόσβαση στην πλατφόρμα γίνεται μέσω συνδρομής και προϋποθέτει εγγραφή του κάθε μαθητή – υπάρχει δωρεάν «δοκιμαστική» περίοδος δύο εβδομάδων. Η πλοήγηση στο περιβάλλον της πλατφόρμας είναι εύκολη και οι μαθητές μπορούν να εντοπίσουν τις ενότητες που τους ενδιαφέρουν, να απευθύνουν ερωτήσεις και να θέτουν τις απορίες τους καθημερινά στους εκπαιδευτικούς, να ενημερώνονται για την πρόοδό τους. «Η γραφική απεικόνιση της εκπαιδευτικής ύλης σε βίντεο συνιστά τη βασική διαφοροποίηση του brainy από άλλα μέσα εκπαίδευσης», τονίζει η κυρία Ρουβά. «Προσφέρονται λοιπόν καλύτερη κατανόηση και βαθύτερη αφομοίωση, γιατί η οπτικοποίηση της πληροφορίας σε συνδυασμό με την κίνηση βοηθά πάρα πολύ. Επίσης, προσφέρει τη δυνατότητα σε κάθε παιδί να επαναλάβει το βίντεο όσες φορές θέλει, από όπου θέλει, είτε βρίσκεται στο σπίτι είτε όχι, και όποτε θέλει». Διευκρινίζει δε ότι δεν πρόκειται για ένα «διαδικτυακό φροντιστήριο», εξηγώντας ότι «προάγει και εστιάζει στην αυτονομία και στην αυτενέργεια κάθε μαθητή, δίνοντάς του ένα σύνολο λειτουργιών που καλύπτουν την ανάγκη της υποστήριξης που χρειάζεται καθημερινά, χωρίς χρονικούς περιορισμούς ή αριθμό επαναλήψεων». Επιπροσθέτως, το κόστος της συνδρομής είναι υποπολλαπλάσιο της φροντιστηριακής εκπαίδευσης, ενώ απαλλάσσει γονείς και παιδιά από τις μετακινήσεις. Επίσης σημαντικό είναι και το γεγονός ότι η χρήση της ελαχιστοποιεί την εμπλοκή των γονιών στην καθημερινή μελέτη των παιδιών και βοηθά έτσι να αποφεύγονται οι εντάσεις που ενδέχεται να προκαλεί η ανάμειξη των γονιών.
ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ: ΜΑΡΙΑ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ
Πηγή: https://www.kathimerini.gr/1044434/gallery/periodiko-k/an8rwpoi/sto-myalo-toy-ka8e-ma8hth