<
Άρθρα
12 Σεπτεμβρίου 2017

huffingtonpost.gr

brainy Team

Συγγραφέας

Πηγή: https://www.huffingtonpost.gr/2017/09/12/psifiaki-ekpaideutiki-platforma-brainy_n_17974098.html

Brainy: Η ψηφιακή εκπαιδευτική πλατφόρμα που εξατομικεύει τη γνώση.

Η 1η παρουσίαση της εκπαιδευτικής πλατφόρμας Brainy, πραγματοποιήθηκε με ένα “βιωματικό” cocktail στο Ecali club. Η ψηφιακή πλατφόρμα brainy είναι μια νέα, σύγχρονη προσέγγιση στο χώρο της εκπαίδευσης και της μάθησης, που προκάλεσε το ενδιαφέρον γονέων, εκπαιδευτικών, δημοσιογράφων και όλων όσων την παρακολούθησαν. Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης πραγματοποιήθηκε διαδραστική, αναλυτική παρουσίαση της πλατφόρμας, των δυνατοτήτων και των επιλογών που προσφέρει στους μαθητές.

Λίγα λόγια για την Brainy:
Με όχημα την τεχνολογία του 21ου αιώνα, η πλατφόρμα αναπτύσσεται σε 3 βασικούς άξονες:

Τα brainy Videos σχεδιασμένα από τους έμπειρους εκπαιδευτικούς της επιστημονικής ομάδας του brainy, βασισμένα σε διεθνή πρότυπα εκπαίδευσης, αυξάνουν εκθετικά την δυνατότητα αφομοίωσης και κατανόησης. Η σχολική ύλη των βασικών μαθημάτων του Γυμνασίου, έννοιες πολύπλοκες και δυσνόητες στα παιδιά, παίρνουν ζωή, κίνηση και χρώμα, αποκτούν ενδιαφέρον και διατηρούν την προσοχή και την συγκέντρωση.

Τα Online Ιδιαίτερα μαθήματα καταργούν τα σύνορα και τους γεωγραφικούς περιορισμούς δίνοντας τη δυνατότητα να ενωθούν ψηφιακά, τα παιδιά, σε οποίο σημείο της Ελλάδας και αν βρίσκονται. Παράλληλα έχουν την δυνατότητα καταγραφής και αναπαραγωγής κάθε προηγούμενου μαθήματος, ενώ το αυτοματοποιημένο σύστημα σχηματισμού ολιγομελών groups, μειώνει σημαντικά τον οικογενειακό προϋπολογισμό.

To brainy World είναι ένα online forum για μαθητές και γονείς, με στόχο τη δημιουργία μίας ψηφιακής κοινότητας για την ανταλλαγή απόψεων, εμπειριών και πληροφοριών. Συνολικά και οι 3 άξονες brainy, δημιουργούν ένα περιβάλλον ολοκληρωμένης γνώσης, απόλυτα εξατομικευμένο σε κάθε παιδί.

Αξίζει να διαβάσεις
Άρθρα | 20 Σεπτεμβρίου 2017

CNN Greece

Άρθρα | 24 Σεπτεμβρίου 2017

Πρώτο Θέμα

Άρθρα | 23 Σεπτεμβρίου 2017

capital.gr